maanantai 20. lokakuuta 2014

Minulla on idea!

I have an idea!




Minä teen hehkulamppukorvakorut! 

I will make light bulb earrings!

Tein nämäkin korvakorut Fimo-massasta. Molemmat värit ovat itse sekoitettuja. Lampun sisällä olevan langan piirsin ohuella permanent-tussilla. Lopuksi lakkasin lamput, jotta ne saivat kiiltävän pinnan.

I made these earrings also out of Fimo clay. Both the yellow and grey color I mixed myself. The wire inside the light bulb I drew with a thin permanent pen. In the end I gave the light bulbs a shiny look with Fimo lacquer.



Päivä päivältä käy hankalammaksi valita sopivia korakoruja, koska ostettuja ja itse tehtyjä on kerääntynyt jo aikaimoisesti! :)

It's getting harder and harder to decide what earrings to wear because I have so many now - bought and selfmade! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti