torstai 9. joulukuuta 2021

Joulukortteja / Christmas cards


Tein tänä vuonna ensimmäistä kertaa joulukortteja myyntiin ja se on ollut tosi jännää! Tein joulunpunaisia kortteja yhteensä 6 kpl, joista 3 kpl on suomeksi ja 3 kpl on englanniksi. 

This year for the first time I made my own Christmas cards to be sold. It’s has been super exciting! I made six different Christmas cards, three in Finnish and three in English.


Minun toiset eläinkorttini löytyvät täältä. / My other animal cards can be found here.


Joulukortteja suomeksi / In Finnish




Joulukortteja englanniksi / In English





Kortit ovat 2€/kpl. Ota rohkeasti yhteyttä, jos korttini kiinnostavat! Voit myös seurata minua Instagramissa siiri_zoo. 

All cards are 2€ each. Please feel free to contact me, if you are interested. You can also follow me on Instagram, where you can find me as siiri_zoo. 



Tällä hetkellä kortteja saa myös seuraavilta ihastuttavilta jälleenmyyjiltä:

You can also find my cards from these lovely shops in Finland:

- Soma Shop, Helsinki 

- Popuppari, Pori

- Aito kauppa, Riihimäki

- Karoli, Tervakoski 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti