torstai 29. syyskuuta 2016

ATC cards inspired by Wanderlust


After a long break I watched videos again from the Waderlust course and loved Carolyn Dube's stars and I wanted to try the same technique myself! I used a large part of my stars on an art journal page, which I won't post here, because it's a little bit too personal. However, I had a few leftover stars and I made two ATC cards with them. At this point, I was already watching the next video and I got a great background idea from Kasia! In these ATC cards I'm adding ideas from two Wanderlust videos. :)

Katsoin pitkästä aikaa taas Wanderlust-kurssin videoita ja tykkäsin kovasti Carolyn Duben tekemistä tähdistä ja halusin kokeilla samaa tekniikkaa itsekin! Käytin ison osan tähdistäni art journal -sivuun, jota en nyt esittele tässä, koska se on vähän liian henkilökohtainen. Muutama tähti jäi kuitenkin yli ja tein kaksi ATC-korttia, johon laitoin ne mukaan. Tässä vaiheessa olin jo seuraavassa videossa ja sain Kasialta hyvän idean taustaan! Näissä ATC-korteissa yhdistyy siis ideoita kahdelta videolta. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti