sunnuntai 9. elokuuta 2015

Lisää ATC-kortteja / More ATC cards



Tein ison kasan uusia ATC-kortteja, koska tämä on vaan niin kivaa! Kerroin edellisessä postauksessani tarkemmin näistä käsintehdyistä keräilykorteista (linkki).

I made a bunch of new ATC cards, because this is just so much fun! I wrote more about these crafted collecting cards in my previous post (link).

Seuraavaksi esittelen 6 uutta korttiani. Nämä menivät jo kaikki vaihtoon. On kyllä ihanaa saada perinteisen postin kautta muiden tekemiä hienoja kortteja!

Next I will present 6 new cards. These I exchanges already. It is so wonderful to get pretty cards from other crafters through the traditional mail!

"Live in the moment"

  
"Explore city"








"Take a break"





"Will you come for tea"





"Everyday is an adventure"




Ja sitten tekemään lisää! Jee!

And then to make more! Jee! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti