tiistai 2. kesäkuuta 2015

Miehinen syntymäpäiväkortti / Manly birthday card


Isälläni oli syntymäpäivä ja yritin tehdä "miehisen" kortin ja tämä on nyt oma värikäs tulkintani siitä. :) Tekstissä on tarkoituksella muutama kirjain väärinpäin.

My father had his birthday and I was trying to make a "manly" card for him. This is my own colorful version of that. :) Some letters are the other way around on purpose.



Alhaalla on metallisia rattaita, joita kokeilin tässä ensimmäistä kertaa. Niiden vastapainoksi laitoin mukaan muutaman kukkasen.

On the lower corner I put some metallic cogwheels that I tried the first time. To balance them out I put a few flowers next to them.




Lisää väriä toin tuputtamalla sormin keltaista ja sinistä maalia. Maali on kyllä täydellinen tapa saada lisää ulottuvuutta ja väriä kortteihin! Huono puoli siinä on toki, ettei sitä voi peruuttaa, jos väritys menee pieleen. :D

I put extra color with some yellow and blue paint that I painted with my fingers. Paint is a perfect way to get more dimensions and color on cards! There's a disadvantage though: you can't remove it anymore in case it goes wrong. :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti