lauantai 28. helmikuuta 2015

Muumikortti / Moomin card


Aaltopahvi on haasteellinen kortissa, mutta sain sen toimimaan hyvin tässä kortissa. Keksin myös kivan tekstin, joka sopi hyvin Muumi-kiiltokuvaan. Kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen teokseeni (aina näin ei ole).

I tried corrugated cardboard, which is quite challenging in card crafting. But I'm really happy with the result. And I made up a nice text that fits well with the Moomin gloss picture (from Finnish "Can you hear the adventure calling?").

Uudet jutut / New things:
* Aaltopahvi / Corrugated cardboard
* Muumi-kiiltokuva / Moomin gloss picture
* Uusi leimasin (kompassi) / New stamp (compass) 


Aaltopahvin reunoja sävytin hieman Distress Ink -musteella.

I colored the edges of the corrugated cardboard a bit with Distress Ink.

 



Seuraavaksi testaan uusia sulkaleimasimiani. Pysy kuulolla!

Next I will test my new feather stamps. Stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti