keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Paperilla DT: Ompelua korttiin / Sewing on the card


En yleensä jaksa kaivaa ompelukonettani esille. Mutta välillä se kannattaa, koska sillä saa upeaa jälkeä ja yksityiskohtia kortteihin! Tässä tägissä ompelin ympyrää. Enemmänkin olisin voinut ommella, mutta tällä kertaa kaksi kierrosta riitti. :)

I'm usually too lazy to take my sewing machine out. But sometimes it's worth it, because with it you get some really nice details on the cards! On this tag I sewed the circle paper. I could have sewn even more, but this time two rounds were enough. :)





Tein samalla tyylillä myös toisen kortin, jossa piirsin ompelun jäljen korttiin. Aina ei siis tarvitse ommella oikealla langalla. :)

I did another card in the same style, where I drew the stitching. You don't always need to sew with yarn. :)




Yhden välivaihekuvan muistin ottaa tällä kertaa. :) Tässä ovat taustat leikattuina, leimattuina ja kohopastattuna. Tägien alla on sabluuna, jota käytin. Sinne tänne levitin myös vähän mikrohelmiä. 

I remembered to take one picture from the steps I did. :) Here the backgrounds are cut, stamped and light pasted. Below is the stencil that I used. Here and there I spread a bit of micro beads.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti