tiistai 7. heinäkuuta 2015

Tohtorille kortti / A card for a new Doctor of Science


Työporukastamme valmistui taas yksi tohtoriksi ja halusin tehdä kortin, jossa on tohtorinhattu. En löytänyt sopivaa leimaa, joten printtasin hatun ja leikkasin sen paperista. Koska hattu on hieman kohotettu, vahvistin sitä kartongilla.

Another one of our work group graduated as a Doctor of Science and this time I wanted to make a card with the doctoral hat. I couldn't find a proper stamp, so I printed it as a picture and cut it out. I strengthened it with cardboard, because it is slightly heightened.



Mukana on taas kasa kukkasia. Pitäähän onnittelukortissa oli kukkia! :) Koska vastaanottaja valmistui tekniikan tohtoriksi, laitoin mukaan myös hehkulampun ja rattaita (sekä metallisia että paperisia). Taustalla on matemaattinen paperi ja biologian kirjasta leikattu sivu, jossa mainittiin entsyymit (tohtori tutki juurikin entsyymejä).

I added a bunch of flowers again. There has to be flowers on a congratulations card! :) Because the Doctor graduated in Science, I put a light bulb and cogwheels (both metal and cardboard) on the card. For the background I used mathematical paper and a page from a biology book, where they mentioned enzymes (which the Doctor was studying).


Taustaa väritin punaisella Distress Ink -musteella ja sabluunan läpi tuputin lisäksi punasävyisiä musteita ja oranssia maalia. Sabluunat ovat vieneet minut mennessään, haluan käyttää niitä kaikissa korteissa! :D

I colored the background with red Distess Ink. Through the stencil I put different red colored inks and orange paint. The stencil technique has totally blown me away and I want to use it every time! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti